top of page
Search
  • Writer's pictureAna Pia Matijaš

10 marketinških savjeta posebno prilagođenih malim tvrtkama

Manje kompanije, obrti ili freelandseri često nemaju jasno definirane marketinške budgete a brigu o identitetu poduzeća vrlo često odrađuju sami u okvirima svojih mogućnosti. No to ne znači da bi se trebali manje fokusirati na ishode svojih planova i aktivnosti, zato je važno pridržavati se nekih osnovnih smjernica kako bi se istaknuli na tržištu uz minimalna ulaganja.


  1. Definirajte svoju ciljanu publiku: Jasno odredite svoju ciljnu publiku na temelju demografskih podataka, psihografskih podataka i ponašanja. To vam omogućuje da prilagodite svoje marketinške napore kako biste došli do pravih ljudi s pravom porukom.

  2. Razvijte vlastiti identitet: Stvorite snažan i nezaboravan identitet robne marke koji odražava vrijednosti vaše tvrtke i odjekuje prema vašoj ciljanoj publici. Dosljedno primjenjujte svoj brend u svim marketinškim materijalima i komunikacijskim kanalima.

  3. Izgradite online prisutnost: Uspostavite profesionalnu web stranicu koja prikazuje vaše proizvode ili usluge i pruža relevantne informacije posjetiteljima. Iskoristite platforme društvenih medija koje su u skladu s vašom ciljanom publikom kako biste povećali vidljivost robne marke i uključili se u interakciju s vašim potencijalnim kupcima.

  4. Fokusirajte se na sadržaj koji stvarate: Stvorite vrijedan i informativan sadržaj koji odgovara potrebama i interesima vaše ciljane publike. To može uključivati postove na blogu, članke, videozapise ili infografike. Dijeljenje korisnog sadržaja pozicionira vašu tvrtku kao stručnjaka u industriji i gradi povjerenje vaše publike.

  5. Lokalni marketing: Iskoristite lokalne marketinške prilike kako biste došli do kupaca u svojoj neposrednoj blizini. To može uključivati sudjelovanje u lokalnim događajima, sponzoriranje inicijativa zajednice ili partnerstvo s drugim lokalnim tvrtkama za međusobnu promociju.

  6. Iskoristite recenzije i preporuke kupaca: Potaknite zadovoljne klijente da ostave pozitivne recenzije na platformama kao što su Google My Business, Yelp ili web-mjesta za recenzije specifične za industriju. Preporuke od usta do usta su moćne, stoga potaknite svoje klijente da preporuče vašu tvrtku drugima.

  7. Surađujte s influencerima: identificirajte utjecajne pojedince ili blogere u svojoj industriji koji imaju veliki broj sljedbenika i povežite se s ciljanom publikom. Partnerstvo u vidu recenzije proizvoda, preporuke ili postove gostiju na blogu može vam pomoći povećati vidljivost vašeg proizvoda ili brenda.

  8. Marketing e-poštom: Izgradite liste zainteresiranih potencijalnih kupaca i postojećih kupaca. Redovito im šaljite ciljane e-poruke s vrijednim sadržajem, posebnim ponudama ili ažuriranjima kako biste ih zadržali angažiranima i potaknuli ponovno poslovanje.

  9. Pratite i mjerite: Pratite učinkovitost svojih marketinških napora pomoću analitičkih alata. Pratite promet web stranice, stope konverzije, angažman na društvenim mrežama i druge relevantne metrike. Ovi podaci pružaju uvid u ono što funkcionira i pomažu vam da poboljšate svoje marketinške strategije.

  10. Pružite iznimnu korisničku uslugu: pružite izvanrednu korisničku uslugu kako biste stvorili pozitivna iskustva i izgradili snažne odnose s kupcima. Vjerojatnije je da će zadovoljni kupci postati zagovornici robne marke i preporučiti vašu tvrtku drugima.


Zapamtite, učinkovit marketing zahtijeva dosljednost, trud i eksperimentiranje. Budite spremni prilagoditi svoje strategije na temelju povratnih informacija i rezultata te uvijek nastojte pružiti vrijednost više svojoj ciljanoj publici.

10 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page