
Projekti
“Expect the best, plan for the worst, and prepare to be surprised.” – Denis Waitley

Suradnja s udrugom Pink Life
Kampanja o očuvanju zdravlja kože, koju je DermaCare pokrenuo u ožujku 2023., dobila je nastavak – onaj koji može spasiti život. Karcinomi su drugi uzrok smrtnosti u Hrvatskoj, stoga u listopadu, mjesecu borbe protiv raka dojke i podizanja svjesnosti o zdravlju, aktivno podržavamo rad udruge P.I.N.K. life kako bismo potaknuli žene na promišljanje o svom zdravlju.
DA! zdravlju kože
Cilj kampanje DA zdravlju kože koju smo pokrenuli za DermaCare centar jest osvijestiti važnost pravilne i redovite njege, koja je temelj zdrave, blistave i mladolike kože. Snažnim komunikacijskim porukama nošenim pomno odabranim ambasadorima stvorili smo strategiju koja je rezultirala većoj vidljivosti i percepciji DermaCare centara, kao i ostvarila povećanjem broja novih kupaca.


Osmišljavanje koncepta DermaCare centra Rijeka
Osmišljavanje komunikacije kroz cijeli koncept prostora s jasnim vizualnim usmjerenjima i prodajnim procesom, od ulaska do blagajne.
Modernizacija naručivanja na tretmane putem aplikacije
Pronalazak adekvatnog partnera u svrhu modernizacije procesa, optimizacije rada i praćenja naručivanja na tretmane u poslovnicama DermaCare centra.
.png)

BIPA x Wolt
Voditelj projekta za ostvarivanje partnerske suradnje s aplikacijom Wolt koja je uključivala tehničku pripremu, koordinaciju timovima, te kompletnu brigu o strategiji, vizualnom identitetu i aktivnostima na razini godine.
Prekrasna iznutra
Voditelj projekta za CSR kampanju "prekrasna iznutra" pokrenut usred pandemije u 3. mjesecu 2020. godine kao odgovor i osvještavanje na važnost brige o mentalnom zdravlju s udrugom "kako si?".


BIPO klub rebranding
BIPO klub je loyalty program za roditelje djece do pete godine starosti. Kao voditelj projekta bila sam zadužena za kompletan redesign svih komunikacijskih materijala, nove interaktivne web stranice, aktivnosti kroz poslovnice i loyalty program i pogodnosti.
BIPA parfemi e-commerce
Voditelj projekta za razvoj nove e-commerce stranice za BIPA parfeme. Kompletan rebranding kategorije s ciljem stvaranja imidža BIPE kao destinacije za parfeme kroz sadržaj, prodajno mjesto i web platformu.


Rebranding Europa 92 e-commerce platforme
Voditelj projekta za implementaciju nove Europa 92 web stranice na Magento 2 platformi. Koordinacija internim i eksternim timovima, vizualno i funkcionalno oblikovanje stranice uz inovacije poput jeans vodiča, tekstualnog sadržaja i angažmana novih zaštitnih lica.