PRESS
KAKO "RASTURATI" NA LINKEDINU
LinkedIn je postao sinonim za razmjenu informacije, networking i traženje prilika u poslovnom svijetu. Stoga je brending na LinkedInu postao iznimno važan. Ondje ćete pronaći ciljanu publiku i ljude koje dijele vaše interese. Četiri ambiciozne žene i redovite autorice na LinkedInu otkrile su nam zašto intenzivno koriste ovu platformu te zašto bi to preporučile i drugima.


KOME JE "NOVO NORMALNO", NORMALNO?
Sve češće u medijima i razgovoru s drugima možemo čuti pojam “novo normalno”. Rad iz ureda zamijenjen je radom od kuće i virtualnim sastancima, a ljudi su u tim novim izazovima pokušali održati istu razinu produktivnosti i fokusa. Neki su se, poput generacije Z, u tome snašli bolje od drugih. Ipak, koliko god se pokušavamo uvjeriti u to, u trenutnoj situaciji gotovo ništa nije “normalno”.
TREBA LI MALE PODUZETNIKE "BOLITI PIPI"?
Društvene mreže ovih dana ‘gore’ zbog nove kampanje brenda Pipi i zaista reklama ne može proći nezapaženo. Neki će je obožavati, nekima se neće svidjeti, a rijetko tko će ostati indiferentan prema njoj. Naime, nova kampanja prikazala je homoseksualni par kako se sunča na plaži. Naravno, u Hrvatskoj je to još uvijek tema koja donosi podijele u društvu.
