Search
  • Ana Pia Matijaš

Nemojte zaboraviti na sebe! Proslavite obljetnicu vaše kompanije ili brenda u velikom stilu.

Vašoj kompaniji ili brendu se bliži rođendan? U redu, no prije nego što naručite balone i šampanjac, razmislite o mnogim kreativnim načinima na koje se proslava godišnjice može iskoristiti kao uvjerljiva marketinška kampanja. Od dobrog staromodnog rebrandinga i ograničenih izdanja do nagradnih igara na društvenim mrežama i umjetničkih natjecanja, postoji mnogo različitih načina kako možete proslaviti svoju godinu više na tržištu. U nastavku vam donosim nekoliko obljetnica koje vas mogu inspirirate, da vaša ne prođe nezamijećeno.


1. Starbucks je obilježio 40 godina oko sunca svježim izgledom

Ima li boljeg načina za proslavu desetljeća svjetske dominacije od rebrandinga? Vizualni identitet Starbucksa prilično je evoluirao od njihovog lansiranja 1971. godine, ali za svoju 40. obljetnicu kultna dvostrana sirena dobila je oštar novi izgled. Amblem je postao zelen i više na njemu nije stajao prepoznatljivi natpis "Starbucks", stavljajući veći naglasak na „prazan“ prostor. Ovaj ekološki prihvatljiv potez smanjuje potrošnju tinte i usklađuje dizajn s prilično ravnom estetikom do početka 2010-ih.




Podrazumijeva se da osvježenje brenda ima savršenog smisla kad tvrtka postoji gotovo pola stoljeća, ali Starbucks se tu nije zaustavio. Iskoristili su priliku i održali ceremoniju presijecanja vrpce u centru Züricha, ponovno otvorivši prvu poslovnicu Starbucksa u kontinentalnoj Europi. Ovo je bila izvrsna prilika da se pozicioniraju kao brend predan lokalnoj kulturi, a ne kao masovna korporacija.


Iako je Starbucks definitivno u svojoj ligi, veliku godišnjicu uvijek možete iskoristiti kao priliku da razmislite o relevantnosti vašeg brenda. Ako brend postiže uspjeh i prepoznatljivost, dodajte mu neku vrijednost i značenje unutar lokalne zajednice ili koja će biti od značenja vašim zaposlenicima.


2. Coca-cola je obilježila svoju 100 godišnju obljetnicu svoje ikonske bočice

Ah, Coca-Cola. Legendarna tvrtka za bezalkoholna pića, napravila je interaktivnu, kronološku galeriju koja prikazuje evoluciju njihogdizajna pakiranja u znak potpore za obilježavanje 100. godišnjice legendarne konturne boce. Vremenska crta prati putovanje boce Coca-Cole od 1915. do 2015. godine, a uključuje i jedinstvene komade nadahnute njihovim nepogrešivim brendiranjem, od stolica izrađenih od recikliranih boca do namjenskog, prilagođenog staklenog posuđa.




Obljetnice su vrijeme za slavlje i sjećanje odakle dolazimo, ali ujedno i vrijeme da shvatimo koliko smo se promijenili. Ova vremenska crta pripovijeda o nevjerojatnoj stoljetnoj odiseji koja traje i danas i naglašava snagu vizualnog identiteta koji je, unatoč dosljednim i značajnim promjenama, prepoznatljiv tijekom više od 100 godina.


3. Marvelovo obilježavanje 10 eksplozivnih godina na velikim ekranima

Marvel Cinematic Universe stigao je na projekcijska platna 2008. godine s Iron Manom. 10 godina kasnije, s 14 televizijskih serija i 24 igrana filma koji su objavljeni ili su u produkciji, Marvel Studiosa, zasigurno je razlog za slavlje. Kako bi obilježio ovo vrlo plodno desetljeće, Marvel je 2018. godine bio domaćin 10-godišnje nagradne igre, potičući obožavatelje da dijele slike i priče na Twitteru i Instagramu pod oznakom # Marvel10YearSweepstakes tijekom 5 tjedana.




Svakog tjedna, jednog sretnika su urećili osvajanjem paketa "Ultimate Marvel Fan Prize", uključujući posjet setu "Captain Marvelu" i obilazak studija. Ovakva kampanja je prekrasan način da se razveseli baza obožavatelja, pojača angažman i svijest o brendu. Povrh svega, okupili su i više od 80 glumaca i filmaša na jednoj fotografiji kako bi ovjekovječili dostignuća Marvel Cinematic Universe-a.


4. Happy socks obilježava deset godina šarenih čarapa s osmjehom i novim printom

Što dolazi nakon 10 godina uspjeha? Proširenje naravno! Ako prodajete proizvod, postizanje 10 godina uspjeha savršena je prilika za objavljivanje posebne linije ili za proširenje ponude proizvoda. Happy Socks učinili su oboje, nudeći posebne edicije čarapa, a proširili su se i na prodaju drugog donjeg rublja. Osim što su obljetnicu zaokružili posebnom suradnjom s legendarnim pop umjetnikom Keitha Haringom, zajedno s njim osmislili su prekrasnu i vrlo trendovsku ambalažu za izlazak njihove obljetničke kolekcije.




Posebni događaji uvijek su savršeni izgovor da pokažete svoje kreativne kotlete, pa kanalizirajte Happy Socks i unesite originalnost, te spojite izvrstan dizajn i poslovnu oštrinu na svoju godišnjicu.


5. UNICEF slavi 70 godina mijenjanja svijeta foto-esejem koji vas izaziva na razmišljanje

Velike obljetnice nisu uvijek tako lagane. UNICEF-ova 70. godišnjica bila je gorko slatko naklonjena svom humanitarnom radu, ali i tome koliko još treba učiniti kako bi svijet postao sigurno i zdravo mjesto za sve.


70 godina je dugo i, iako se puno toga promijenilo, mnogi ljudi još uvijek se muče s istim poteškoćama. UNICEF, u svojoj misiji pružanja pomoći, zdravstvene zaštite i nade raseljenoj i siromašnoj djeci širom svijeta, ističe ove probleme svojim fotoesejem UNICEF @ 70, tadašnjim i sadašnjim istraživanjem koji podvlači probleme s kojima se susreću ljudi različitih generacija. Obljetnica je postala emotivni podsjetnik na tešku modernu stvarnost, naglašavajući potrebu da svi budemo velikodušni, odgovorni i svjesni.


Obljetnice mogu biti izvrsna prilika za osvrt i nadahnuće. Neprofitne organizacije mogu koristiti kampanje za obljetnice kako bi obilježile svoja ogromna postignuća i mobilizirale ljude oko svoje misije. Foto eseji poput ovog ili informativni dijelovi poput brošura, plakata ili infografika fantastični su načini za obrazovanje i motiviranje javnosti.


12 views0 comments